Біологія
Для зворотнього зв'язку користуйтесь наступною формою: Зворотній зв'язок
Або ж звязуйтесь з вчителями через групу в Телеграм чи Вайбер.
ВСІ ЗАВДАННЯ ПОВИННІ БУТИ ОПРАЦЬОВАНІ І ВИКОНАНІ ДО 3 КВІТНЯ.
Виконані завдання надсилати на електронну адресу frontivka@gmail.com.
7 клас
Опрацювати параграфи 36-37. Дати відповіді на запитання після теми.
8 клас
Опрацювати параграфи 44-45. Дати відповіді на запитання після теми.
9 клас
Опрацювати параграф 45. Дати відповіді на запитання після теми.
10 клас
Опрацювати параграфи 41-42. Дати відповіді на запитання після теми.
11 клас
Опрацювати параграфи 37-38. Дати відповіді на запитання після теми.
Завдання до 17.04
7 клас.
Опрацювати параграф 41,42. Творче завдання на ст 186
8 клас.
Виконати завдання ст 220
Опрацювати параграф 47
9 клас
Опрацювати параграф 47
заповнити таблицю на ст 201
Опрацювати параграф 48. Завдання 7-9 на ст 205
Опрацювати парграф 49. Завдання на ст 209
Опрацювати і виконати завдання на ст 211
10 клас
Опрацювати параграф 43. Завдання 5 на ст 165
опрацювати параграф 44. Завдання 5 ст 167
Опрацювати парграф 46. Завдання 4, ст 171
опрацювати параграф 47. Завдання 4, ст 173
11 клас
Опрацювати параграф 40. Завдання 7, ст 149
Опрацювати параграф 41. Завдання 6, ст 151
Опрацювати параграф 41. Завдання 6, ст 151
Опрацювати параграф 42. Завдання 7, ст 155
Завдання до 30.04
9 клас Опрацювати параграфи 54-57
Завдання на ст 237. Таблиця. Порівняльна характеристика продуцентів, консументів і редуцентів. Завдання на ст 245. Таблиця Порівняти середовища існування
10 клас Опрацювати параграфи 48-51.
Лабораторна робота № 3. ст 199-200.
11 клас. Опрацювати параграфи 44-46
Повторити тему 8. По цій темі буде контрольна робота за ІІ семестр.
- Візитка
- Історична довідка
- Вітаємо переможців
- Наші досягнення
- Замовлення підручників
- Наша гордість
- Безпека життєдіяльності
- ЗНО
- Структура навчального року
- Інформація про переведення учнів
- Пришкільний табір відпочинку
-
Прозорість та інформаційна відкритість закладу
- Навчання осіб з особливими освітніми потребами
- Правила поведінки здобувача освіти
- Умови доступності закладу освіти
- Статут комунального закладу НВК
- Ліцензія на провадження освітньої діяльності
- Структура та органи управління закладу
- Кадровий склад педагогічних працівників закладу
- Освітні програми
- Мова освітнього процесу
- Фактична кількість учнів закладу
- Правила прийому до закладу
- Положення про академічну доброчесність
- Наявність вакантних посад
- Річний звіт
- Територія обслуговування закріплена за закладом
- Матеріально-технічне забезпечення
- Результати моніторингу якості освіти
- Зарахування до НВК
- ПОЛОЖЕННЯ ПРО ВНУТРІШНЮ СИСТЕМУ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ
- Фінансово-господарська діяльність
- Всеукраїнська гра "Сокіл" ("Джура")
- Дистанційна освіта
- Дистанційна освіта поч. класи
- Протидія булінгу
- Перелік нормативних документів для початку освітнього процесу в 2020-2021 навчальному році
- Прийом документів до 1 класу
- Профорієнтаційна робота
- COVID-19
-
Нова українська школа
- Основні галузі НУШ
- Наскрізні уміння
- Принципи нового стандарту початкової загальної освіти
- Результати оцінювання навчання
- Ключові компетентності для нової української школи
- Модельна навчальна програма для 1-го класу та навчально-методичні матеріали
- Модельна навчальна програма для 2-го класу та навчально-методичні матеріали